KOMUNIKAT
Szanowni Mieszkańcy
W wyniku rozwoju epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 i wprowadzonym od dnia 14.03.2020r. stanu zagrożenia epidemicznego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej Zarząd Nauczycielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „ZNICZ” na nadzwyczajnym posiedzeniu w dniu 14.03.2020 r. postanowił wprowadzić następujące zasady funkcjonowania Spółdzielni od 15.03.2020 r. do odwołania z możliwością dalszych zmian :
OGRANICZENIA
-
Zawiesza się do odwołania bezpośrednią obsługę mieszkańców w biurze Zarządu Spółdzielni przy u Kordeckiego 3A i w biurze Administracji przy ul. Żmudzkiej 19/2.
-
Wstrzymuje się wszelkie prace remontowe zlecone przez Spółdzielnię, zwłaszcza prowadzone w lokalach mieszkalnych i wewnątrz budynków. Miejsca prowadzenia remontów zostały zabezpieczone.
-
Zawiesza się wszelkie spotkania w lokalach Spółdzielni ( Rada Nadzorcza, Rady Osiedli, itp.).
-
Nie będą wykonywanie wizje lokalne oraz prace naprawcze w lokalach mieszkalnych poza sytuacjami awaryjnymi leżącymi po stronie Spółdzielni, jednak wyłącznie z zachowaniem bezpiecznym warunków ich przeprowadzania.
-
Wstrzymuje się do odwołania planowane spotkania z mieszkańcami poszczególnych nieruchomości.
ZASADY UTRZYMANIA PORZĄDKU
-
Prace porządkowe w najbliższym czasie będą ograniczone głównie do dezynfekcji: parterów, drzwi wejściowych do budynku, klamek drzwi do korytarzy bocznych, pochwytów, skrzynek na listy, włączników światła, przycisków wind i kabin dźwigów osobowych . Po wykonaniu tych czynności pracownicy będą nieobecni na obiektach.
-
MIESZKAŃCÓW PROSIMY O :
– ograniczenie kontaktów bezpośrednich z personelem pracującym w budynkach,
– właściwe korzystanie z instalacji, w tym głównie kanalizacyjnej (nie wrzucać środków higieny osobistej, papierowych ręczników i chusteczek higienicznych – nie rozkładają się, odpadów remontowych, resztek jedzenia) i elektrycznej ( nie powodować przeciążenia instalacji), gdyż usuwanie awarii może być znacznie opóźnione w czasie lub w przypadku konieczności wejścia do lokali mieszkalnych wręcz niemożliwe. -
Mieszkańców, którzy przeprowadzają remonty w lokalach mieszkalnych zobowiązujemy do bieżącego sprzątania części wspólnych nieruchomości w przypadku ich zabrudzeń.